Subject: Ed: Seiregraafikud
From: "Kaili Luik" <[email-masked]>
To: "Stella Ilves" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 13:22:23 +0300

Tere

Palun registreerida!

Lugupidamisega

Kaili Luik

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

58366073

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Mati Jürisson <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 5. mai 2025 12:34
Adressaat: Kaili Luik <[email-masked]>
Teema: Seiregraafikud

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saadan Viljandi linna järvede (Viljandi Ja Paala järv) seiregraafikud.

Parimat

Mati Jürisson

Viljandi Spordikeskus juhataja

435 1575 , 520 0454